Geen Lumbinbi & Bungeejumpen, en tot ziens Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu Geen Lumbinbi & Bungeejumpen, en tot ziens Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

Geen Lumbinbi & Bungeejumpen, en tot ziens Nepal

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nik

01 Juli 2009 | Nepal, Pokhara

Lieve lezers!

Eergisteren hebben Sanneke en ik ons afscheid in het Shreejana Children Home gehad, en Sanneke is inmiddels met de bus vertrokken naar Kathmandu. Ik blijf nog tot vrijdag in S.C.H., zaterdag ga ik ook richtig Nepal's hoofdstad.

Inderdaad, zoals de titel al zegt: Geen Lumbini en het bungeejumpen gaat niet door. En het is nu al heel snel "Tot ziens, Nepal".
De moesson is hier nu echt losgebroken, wat inhoudt dat het of stroomt van de regen (nat), of het is rond de 35 graden (zweterig nat).
Zowel Kirsten, Sanneke & ik zijn wel een beetje klaar met het Nepalese weer, wat niet bepaald geschikt is voor sightseeing (precies wat er op het programma stond voor de komende 3 weken), en dus...

Het begon allemaal 28 juni jl., op een weer heerlijk regenachtige middag. Sanneke vertelde ons met een beteuterd gezicht dat ze het wel een beetje gehad had met de regen, en daar waren Kirsten en ik het roerend mee eens. En daar zaten we, de volgende dag, in een reisbureau, om ons besluit definitief te maken. Maandag 6 juli stappen we alledrie op het vliegtuig, weg uit Nepal.
...
...
...
...
...
(Even een paar regeltjes opengelaten om de schok in te laten werken... )
Inwendig geniet ik nu erg van de conclusies die nu misschien getrokken worden. '6 juli vliegen, 7 juli weer thuis.'

Wel, lieve lezers, DAT heb ik natuurlijk niet gezegd. Ja, we zijn de regen even zat. Ja, we stappen 6 juli op het vliegtuig. Maar na die regen hebben we behoefte aan zon, zee & strand. Dat hebben we in Nederland ook wel, maar zijn de stranden daar wit? Kun je er in de schaduw van de palmbomen liggen? Is de zee er helder en blauw?
Dus NEE, lieve lezers, we komen niet naar huis. Op maandag 6 juli vliegen Kirsten, Sanneke & ik naar ...

THAILAND.

Op 6 juli vertrekken dus, en op 17 juli weer terug vanuit Bangkok naar Kathmandu, voor alsnog twee weekjes sightseeing.
Thailand, witte stranden, palmbomen, blauwe zee en lekker eten. En oh wat hebben we er zin in!

Dat betekent dat ik over een kleine 3 weekjes pas weer deze hippe site kan updaten met avonturen en nieuwe foto's. Niet alleen uit Nepal, maar ook uit Thailand!

Tot schrijfs,
Liefs,
Nik




  • 01 Juli 2009 - 04:48

    Mirt:

    Haha top actie Nik!!
    Geniet ervan!!

    Kus Mirt

  • 01 Juli 2009 - 05:58

    Francis En Paul:

    Geweldig Nik,
    ff een reisje naar Thailand ter afsluiting van dit avontuur. Wij wensen jou Kirsten en Sanneke een hele fijne reis. En voor straks wel thuis!!
    Groetje, Francis en Paul

  • 01 Juli 2009 - 08:41

    Maximus:

    Doe je goed jongen! enjoy the sun! xx

  • 01 Juli 2009 - 14:08

    Els:

    Hoezo 3 weken geen nieuws op de site? In Thailand bestaat internet ook, hoor! Ik hoop op een mooie foto met de beloofde palmbomen, het mooie strand en al het andere waar je ons mee jaloers probeert te maken!

    Veel plezier, het is er heerlijk! XXX

  • 02 Juli 2009 - 09:38

    Janne:

    Wat leuk! Ik wens je veel plezier met lekker luieren op een wit srand met palmbomen en helder blauw water. Hier is het weer rond de 25 graden. Ook lekker strandweer dus. Ik hoop dat het de hele zomer zulk weer blijft. NIET WARMER maar ook niet kouder.

  • 06 Juli 2009 - 20:46

    Ria Vossen:

    geniet ze nik laat je maar lekker verwarmen.ik gun het jullie na zoveel voor de kinderen gedaan te hebben.veel plezier lieve groetjes van ria vossen.

  • 07 Juli 2009 - 18:39

    Maximilliaan:

    klinkt relaxt gast, veel plezier ^^

    big lovin'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 45502

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: