Namaste, Nepal. Pheri betaunla. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu Namaste, Nepal. Pheri betaunla. - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

Namaste, Nepal. Pheri betaunla.

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nik

31 Juli 2009 | Nepal, Kathmandu

Lieve lezers!

Dit is hem dan. M'n allerlaatste waarbenjij.nu schrijfsel, voordat ik morgen om 13.00u weer op het vliegtuig stap, op weg...naar huis.

De laatste week was, zoals ik wel een beetje had verwacht, wel gek. Natuurlijk wennen zonder m'n nieuwe zusje en reismaatje Kirsten (die inmiddels lekker met d'r ouders en broertje in Griekenland zit), en het feit dat je tegen mensen vertelt dat je diezelfde week nog naar huis vliegt, maakt het allemaal niet minder vreemd aanvoelen. Nepal voelt na 4 maanden wel als thuis (en ik had er al twee in Nederland...). Maar, ondanks dat het wel allemaal heel gek voelt, heb ik ook veel zin om weer naar Nederland te komen en iedereen weer te zien! Na 5 maanden is het ook wel weer een keertje mooi geweest!

Deze week stond natuurlijk ook wel in het teken van het vrijwillig de diepte in storten van een 160 meter hoge brug. En ja, lieve lezers, ik heb het echt gedaan. Eerst de canyonswing (had ik al gezegd dat het de hoogste canyonswing ter wereld was?) en daarna de bungyjump (de twee na hoogste ter wereld, dus ik moet ook maar snel naar Zuid-Afrika om daar de hoogste mee te pikken). En het was het geld helemaal waard! Wat kan ik er verder over schrijven... kom de DVD maar bekijken in Alkmaar!

Ten slotte wil ik iedereen heel erg bedanken voor het lezen van de berichten en het meeleven daar in het verre Nederland! Jullie zijn allemaal van harte uitgenodigd om al m'n foto's nog een keer te komen bekijken (zodra ik ze heb ingeplakt, het zijn er maar 1500 ofzo).

Lieve lezers, nogmaals hartelijk bedankt, en tot ziens in Nederland. Overmorgen ben ik er weer.

Liefs,
Nik


  • 31 Juli 2009 - 08:56

    Els:

    Jeueueueiiiioeoeoeo!!!!

    Dit is een vreugdekreet!!

    Ik heb zin je te zien, tot overmorgen broertje!

    XXXXXXXXXXX

  • 31 Juli 2009 - 08:56

    Els:

    Jeueueueiiiioeoeoeo!!!!

    Dit is een vreugdekreet!!

    Ik heb zin je te zien, tot overmorgen broertje!

    XXXXXXXXXXX

  • 31 Juli 2009 - 17:21

    Janne:

    Ik verheug me erop. Ik moet wel 5 uur mijn bed uit maar het is het zeker waard

    XXX en tot gauw

  • 31 Juli 2009 - 17:23

    Linde:

    hoi nikkie,

    wat fijn dat je bijna thuis komt! ik verheug me er nu al op!! Ik zal klaar wakker zijn als je terug komt(ook al moet ik 5 uur op)

    xxx linde

  • 09 Augustus 2009 - 13:38

    Marleen:

    Hoi Nik,

    Even een krabbel omdat ik op internet aan het surfen was naar een vrijwilligersproject in Nepal en toen op jouw site terecht kwam.
    Zou je mij kunnen vertellen hoe ik in contact kan komen met iemand van Shreejana Childrens Home? Hun site lijk ik wel niet te kunnen vinden! Hoor het graag van je

    Groetjes,

    Marleen
    email: marleenzwemmer@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 45500

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: