Tegenvaller & 6 juli - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu Tegenvaller & 6 juli - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

Tegenvaller & 6 juli

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nik

21 Juni 2009 | Nepal, Pokhara

Lieve lezers!

Nog niet zo lang geleden, maar toch maar een berichtje weer.

Om mee te beginnen, bij het laatste bericht (die van 16 juni) staan inmiddels ook wat foto's van mijn Himalaya avontuur!

En dan het nieuwe nieuws:
Nieuws dat begint met, helaas, een soort van tegenvaller. Zoals jullie weten heb ik besloten een basketballveld te financieren voor het Shreejana Children Home, maar nu is gebleken dat ik niet zelf erbij kan zijn als het gebouwd wordt. De reden is dat alle bouwprojecten onder toezicht van de co-ordinator moeten plaatsvinden, en laat die nou net in Europa zitten op een bussinesstrip. Hij had allang terug moeten zijn, maar helaas is de reis een stuk uitgelopen en hij komt niet meer in Nepal voordat ik alweer vrtrokken ben uit Pokhara. Uiteraard komt het basketballveld er alsnog, aangezien het geld dan op de rekening van S.C.H. gestort wordt, maar het is wel erg jammer dat ik er zelf niet meer bij kan zijn als het veldje er ook echt ligt.

En dan 6 juli: mijn laatste werkdag in het kinderhuis. Over tweeenhave week dus, en ik ben al bezig met mijn afscheidscadeautjes voor de kids. Na 6 juli heb ik nog ruim 3 weken in Nepal, die er als volgt uit gaan zien:
Ik vertrek op waarschijnlijk 9 juli uit Pokhara, om samen met Kirsten naar Lumbini te gaan. Lumbini is de geboorteplaats van Buddha, tegen de Tibetaanse grens aan. Daar blijven we dan twee, misschien drie dagen, om vervolgens vanuit daar dan naar Kathmandu af te reizen. Daar nog even lekker de tourist uithangen twee weken, en natuurlijk bungeejumpen (daar heb ik echt heel erg veel zin in), en dan is het weer tijd om naar huis te komen.

Maar zover is het nog niet, want de komende 42 nachten zit ik nog lekker in Nepal!

Tot schrijfs,
Liefs Nik.

  • 21 Juni 2009 - 16:08

    Femke (van Els):

    super mooie fotos Nik!!
    have fun nog! Femke

  • 21 Juni 2009 - 16:47

    Mirt:

    Gave foto's neef!!
    En wat goed & gaaf dat je gaan bungeejumpen!!
    Geniet ervan;)
    Kus Mirt

  • 21 Juni 2009 - 18:32

    Elna:

    Wat een indrukwekkende foto's.
    En de volgende avonturen staan op je te wachten.
    Groet Elna

  • 22 Juni 2009 - 06:26

    René Wijker:

    Hé Nik, als je nou wat airmiles bewaart gaan An en ik wel kijken hoe het veltje er bij ligt. Haha. Goed man.
    Oh ja, An is zwanger.
    Groet,
    René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 45529

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: