Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nik Voorend - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java).

Recente Reisverslagen:

03 September 2009

Alweer een maand terug

31 Juli 2009

Namaste, Nepal. Pheri betaunla.

24 Juli 2009

Bye Bye Kirsten, Bungyjumpen & m'n laatste week...

18 Juli 2009

Thailand; Ziekenhuis, Bewolking & Scooterongeluk

01 Juli 2009

Geen Lumbinbi & Bungeejumpen, en tot ziens Nepal
Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 45518

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: