ABC: Annapurna Base Camp. Himalaya Here I Come! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu ABC: Annapurna Base Camp. Himalaya Here I Come! - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

ABC: Annapurna Base Camp. Himalaya Here I Come!

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nik

01 Juni 2009 | Nepal, Pokhara

Ja lieve lezers,

Ik ben gezwicht voor het avontuur waar eigenlijk alle reizigers in Pokhara voor komen: de trekking. Aanstaande vrijdag vroeg vertrek ik in het gezelschap van Liz (een 31-jarige Schotse die ook voor langere tijd in Gauri Shankar Guesthouse verblijft) en Kirsten (een Nederlandse vrijwilligster die in Kathmandu werkt en die ik alleen maar ken via de mail) voor een 10-daagse trek door de Himalaya. De beroemde ABC (Annapurna Base Camp) trek.

Verder is er in de laatste drie dagen bar weinig veranderd hier, behalve dan dt Sanneke en ik druk bezig zijn met een Nepalese architect wat betreft de bouwplannen.

Tot schrijfs over twee weken, na ABC!

Liefs, Nik

  • 01 Juni 2009 - 14:38

    Maximus:

    gozer! hoe vet! enjoy!

  • 01 Juni 2009 - 17:32

    Jori:

    Superheld!

    Fantastisch al die verhalen, je bent goed bezig;) Ik blijf je in de gaten houden:D

    Gr Jori

  • 01 Juni 2009 - 20:09

    Elsje:

    WAUW!!! Dat wordt fantastisch! Geniet ervan. XXXX

  • 02 Juni 2009 - 09:41

    Francis En Paul:

    Hoi Nik,

    Geweldig zeg zo'n avontuur. gelijk heb je, nu heb je de kans en moet je zeker alles doen wat zich voordoet. Wij wensen je een hele fijne trek door de Himalaya.

    groetje Francis en Paul

  • 02 Juni 2009 - 18:14

    Janne:

    Leuk zeg.

    Veel plezier en niet vallen.

  • 03 Juni 2009 - 08:49

    IEDEREEN:

    Waar blijf je ni(c)k?? huil huil

  • 12 Juni 2009 - 10:31

    Ursula:

    Geniet van je avontuur.
    Ik hoop dat er een basketbalveldje en een huisje kan komen voor de kinderen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 45536

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: