Koninginnedag, Zaterdag Wasdag & Canyoning - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu Koninginnedag, Zaterdag Wasdag & Canyoning - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Nik Voorend - WaarBenJij.nu

Koninginnedag, Zaterdag Wasdag & Canyoning

Door: Nik

Blijf op de hoogte en volg Nik

03 Mei 2009 | Nepal, Pokhara

Dag lieve lezers!

Precies een maand in Nepal, nog drie te gaan!

1 mei koninginnedag gevierd met de kinderen, was erg leuk! Bekijk de foto's maar (als het lukt met uploaden) voor indrukken, een foto zegt immers meer dan 1000 woorden!

Na koninginnedag was het zaterdag, en dat betekent wasdag! Met alle oudste kinderen ga je ergens naar een geschikte plaats om te wassen (ofwel een watertap, een plek bij de rivier of waar dan ook). Afgelopen zaterdag een hele hoop foto's gemaakt, hopelijk staan ze er straks ook op!

Aanstaande vrijdag ga ik, samen met Sanneke, Lucinda en Lucinda's vriend Guido ergens in de buurt van Chitwan National Park canyonen. Met je wetsuit, helm en harnas dwars door de rivierkoven, klimmend, abseilend en van watervallen afspringend! Beloofd weer een mooi avontuur te worden!

Verder is er weining bijzonders gebeurd hier, behalve dat het nog steeds allemaal goed gaat en dat moesson los begint te komen (lees: de ergste stortregen en het hardste onweer ooit meegemaakt door een simpele Nederlandse jongen als ik).

Ga me nu bezighouden met foto's, dus hopelijk hebben jullie naast dit verfrissende beeldmateriaal straks ook nog wat fijn kijkmateriaal!

Liefs en tot schrijfs,
Nik


  • 04 Mei 2009 - 18:26

    Janne:

    Heeyy Nik,

    We zijn op peggy's verjaardag geweest en daar hebben we alle foto's over Indonesie bekijken. Leuk dat je dat doek met Sophie erop op de foto hebt genomen. Wij hebben ook koninginnendag gehad, alleen we waren allemaal op vakantie. Het was erg leuk! Ik heb met papa gefietst. En Linde ging met mama naar Parijs. Ik hoop dat ik je snel weer op skype spreek (als ons geluid gemaakt is).

    XXX-jes van Janne

  • 08 Mei 2009 - 16:25

    Manon:

    Hey Nik!
    Ik dacht neem eens even een kijkje op je site! Ik zie dat je het erg naar je zin hebt! Ziet er allemaal erg leuk en indrukwekkend uit man! Nog een nieuwe muziek aanwinst ontdekt in het verre Azië? Geniet ervan en tot in Nederland!
    Liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nik

Van 1 april tot 1 augustus werk in het Shreejana Children Home in Pokhara, Nepal. Daar ga ik werken als begeleider bij school- en vrije tijdsactiviteiten. Voordat ik Nepal aan het werk ga, ga ik eerst nog in een maand naar Indonesië (Java & Bali).

Actief sinds 18 Dec. 2008
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 45541

Voorgaande reizen:

01 April 2011 - 01 November 2011

Nederland - India op de fiets!

25 Februari 2009 - 02 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: